3 december !

3 december och tredje luckan ! :) .. idag stannade jag hemma också för mår fortfarande inte bättre men i morgon så måste jag vell kanske gå jag vet inte som att vi ska simma med klassen , och så har vi läxa tills i morgon men det är bara om jag årkar gå till skolan om jag inte är sjuk. Om 7 dagar fyller jag år och längtar som satan .. XD Om jag ska till skolan så måste jag börja plugga på engelskan men jag tror inte jag går till skolan .. Men aja ska vell ta ett bad eller nått och dricka lite te då kanske jag inte har lika ont i halsen , I går så hade jag det kul fasst jag inte gjorde ngt speciellt precis  ` MÅSTE nog gå ut med nelly sen eftersom hon klarar sig nog inte tills senare ..  Om ni undrar varför jag skrev ``3 december och tredje luckan `` var för det är ju 3 december och 3 luckan på choklad kalendern .. Min data sladd **** sig hela tiden skit jobbigt :@  har inte mycket mer att skriva nu men puss på er så syns vi !! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

synd för dig

2009-12-05 @ 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0