Gästbloggare "Natta"

Hejhej jag ska berätta vad vi gjorde igår det va rätt kul.
först sluta vi plugget och då drog vi till centrum.Vi hade inte busskort men jag hade 20 kr så jag köpte en enkel biljett .Rebecka hade martins busskort men iaf vi tog en sån här mini buss till rönninge sen trodde vi att tågen gick som dom skulle.Men tydligen inte eftersom det snöar som faaan och jag tkr det ee nog nu seriöst ! Men iaf vi stog där i en timme och jag hade ingen känsel i tårna men tillslut kom tåget men alla hade ju så fucking brottom men vi kom på iaf men vi höll varandra i handen <3(Pinsamt)
När vi kom till tumba så såg man inte vart man skulle gå liksom man såg bara vitt och alla hade ju så jävla brottom så man bara väntade men sen tillslut var vi framme och min mamma
var inne på lindex och handlade lite julklappar Men sen drog vi men måste dra jag kmr inte att gästblogga mkt men HEJDÅ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0