Magsjuka ?

Tjenare alla blogg läsare! stannade hemma i dag med för jag ****** i går och dt var inte kul också har jag mått dåligt ganska länge så jag kanske har typ magsjuka eller nått sånt.. Skulle egentligen simma i dag med klassen och ha hål timme jätte länge så dt var tråkigt att jag inte var i skolan i dag men men man kanske har det en gång till.. Men tror jag kommer få simma på tisdag medans domm andra har något annat XD

Ska ge min Mamma en önskelista nu för jag fyller ju år snart om 6 dagar precis :) :) Hoppas den blir lyckad och inte tråkig ..


JUl är det ju snart också har jul pyntat i nästan HELA huset men  det är lite kvar då .. Har ni jul pyntat ????  Puss på er så syns vi



// Becka

                                                   


Kommentarer
Postat av: anna

haha

2009-12-05 @ 15:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0