Snö skit!!

Shha shha dom små besökarna !! Väldigt dålig rubrik ja vet ;) men i dag efter pugget drog jag och Natta till tumba och sen så var vi där en stund och gick runt med allt jul mys i centrummet sen innan vi kom till Tumba tog vi tåget och det kom typ efter en Timme sen så aa så hade vi ju vart i tumba sen så skulle jag åka hem själv för att Natta skulle till sin Mormor så ba stog jag där i en timme helt ensam och den där himmlans buss jÄV*LN komm ju aldrig!!!! Ska inte klaga på vädret för jag älskar ju snö så men det var så himmla kallt sen tills slut gick jag in i tumba centrum IGEN och då hörde jag någon som ropade på mig som tur var det Natta dom väntade på Alex men han kom aldrig så bussen hemma hade inte heller kommit eller nått så jag fick låna en mobil så hämmtade min Pappa mig sen Kanske inte intresant att veta !! :@ men så irreterande ...


I morgon är det JULLOV så skönt asså eller vad tycker ni som nu har det ;) ??


Juste ska vell dra ut med Amanda och Emelie sen och bygga ett hus eller vad det du heter =)  hahah


AJa lyssnar nu på replay med IYAZ så himmla bra LYSSNA på den om ni inte hört den ni kommer *** bli förälskade i den låten jah lovar :P:P kanske en Gammal låt... inte vet jag men tja då så syns vi


FÖRLÅT FÖR EN DÅLIG UPPDATERING !! DOM SENASTE DAGARNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0