Tisdag <3

Dagen började med idrott ,och sen språkval blev lite KNAS på tyskan då ida och jag vill byta igen till spanska eftersom att vi inte hänger med ..m.m och gillar verkligen inte tyska men vi måste TYVÄR ha det språket tills 9:an ussh ...:S:S .. Hinner inte lägga in några bilder eller nått sånt brukar inte göra det för att jag har varit trött och utsliten .. hela tiden typ XD Men men  ska vell kanske kanske vara med Amanda eller nått sånt .. Har läxor att göra också men inte nu ska kolla film känner mig lite krasslig .. många i klassen har vart sjuka så ja hoppas verkligen inte jag blir det eftersom att vi ska simma på fredag och det är typ viktigt att simma också ;)



Haha Jimmie härmade mig typ hela tiden på slutet innan vi skulle sluta eller ganska långt innan på rasten.. sa allt jag sa och gick som jag gick bla bla bla ..


Ska försöka lägga in ett klipp ngn dag.. jag tycker verkligen det är kul att göra sånt men aa det finns ju vissa problem med det .. Har också skit ont i min fot gjorde typ illa mig på idrotten och lite senare i klassrummet .. sen råkade jag typ förstöra golvet i klassrummet pga mina klackar som gled på golvet och det när ****** knuffade mig bakåt typiskt asso :P 

 har i allafall inte mycket att säga mer men kramis sötnosar !!






                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0