10:02

God morgon ! vaknade precis och ätit frulle:) senare ska jag vell vara med Amanda och hitta på ngt. I går så var det ju halloween ha ah och då hände det lite grejer XD !! Hittade en as stor pumpa som var halv som jag hoppade på sen ;) Och efter vi hade vart på malins minnelund så åkte vi till Mellisas och min gammel mormors dom har inte minneslund  <3! :) Det var jätte fint överallt där vi var . Skolan ska ju börja snart längtar inte ett dugg precis ;( BORING  hoppas verkligen jag får många söta kommentarer av er cya // Beckiii


DAGEN

1.sitta vid datan

2.dusha

3.klä på mig

4:Möta Amanda  
                                               amanda                  natta                becka

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0