``A``

En vän som aldrig sviker en vän man kan lita på en vän man aldrig glömmer det är du Amanda..
Vi har vart vänner länge nog så att man aldrig sviker varandra inlägget du gjorde till mig var underbart det finns en som finns långt långt långt in i mitt hjärta det är en ängel som jag aldrig lämmnar.. och det är du . Det finns många vänner man kan välja på men jag valde dig för det känndes bäst så jag vet att det har kommit bråk i mellan oss men det löser sig ALLTID på sätt o vis jag vill bara att du ska veta att jag aldrig glömmer den finaste människan på jorden och att jag alltid finns vid din sida hela tiden !! <3 Jag delar mina underbaraste minnen med dig och det kommer jag alltid att göra också och det tänker jag inte ändra på för vad som än händer oss i mellan .
Vissa tider är jobbiga utan dig och det vet du och det är drf jag aldrig lämmnar dig för då blir det jobbigare !! HA HA kommer du i håg när vi hoppade på min studsmatta och blev blöta på grund av en sak XD det är ett av minnerna med det e tusen kvar dom årkar inte jag berätta dom vet du redan och det ända jag vill att du ska göra nu är att du ska fatta att jag alltid kommer ÄLSKA dig du underbara Ängel....



MITT HJÄRTA BULTAR FÖR DIG  /// Din egna becka <3!






Kommentarer
Postat av: "A"

Tack "B" love you till the end of heart <3

2009-11-14 @ 14:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0