AJA !! ;)

shha bloggen idag hade vi attityd i stället för Idrott dåligt jag vet !! :S Men ska fråga Bojan om vi kan ha racket spel på Tisdag för jag är ASA dålig på det .. så hoppas vi inte kommer ha det då :) Men sen drog jag hem och Mötte Jimmie på bussen.. Och håller på att skriva till Syrran eller jag hoppas hon vill komma till oss idag nu snart :) :) Hoppas hoppas verkligen <3! Älskar dig Natalie Finsberg..


Ja idag så ska jag vell inte hitta på ngt speciellt om inte Natta kommer så ska jag va med henne :) Min syrra asso <3!!


 Bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: Natalie sjosten

Du är världens finaste gmn <33

2009-11-13 @ 18:04:04
URL: http://naattaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0