AJSAN!! ;)

Hello dude idag har jag vart i skolan och jag bytte ju  språkval till tyska för i spanskan så är det cirka 30 elever jag tycker det e för många men alla tycker ju olika så ,Men juste idag så tog vi ju svininfluensan spruten gush vad det gjorde ont nej det gjorde det inte man känner typ ett litet stick men men jag har ont iallafall hihi hatar verkligen sprutor ... ;) men senare ska jag träna på läxan tills i morgon som jag fick idag naha jag kommer typ ha alla fel fick ju inte en engelska läxa så hoppas vi inte behöver göra den om hon säger ngt :/  Ska ju fråga jimmie vad den där filmen hette skräck e det i allafall.. Snacka om att jag fått dåligt med kommentarer ..:S

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0