Älskar dig...

Älskar dig Amanda du e mitt allt vi har kännt varandra asa länge och inte bråkar eller kanske ngn dag eller så.Du ska veta att du alltid komma att få vara högst högst högst uppe i mitt hjärta och det sjunker aldrig  till botten.. <3! Alla våra minnen tillsammans så långt jag minns har dom vart underbara jag kan sitta och skriva i timmar för att du ska inse att du har tagit den största platsen i mitt hjärta som förblir framåt.. ! Du e min ängel och allt man kan tänka sig du e fan den bästa bästisen man kan ha .. Lova mig att du aldrig sviker mig och jag lovar dig att jag aldrig aldrig sviker en sån jädra fin person som dig Amanda.  Alltid vi två det går aldrig att sära på vår vänskap för det funkar liksom bara inte . Jag står vid din sida vått och tortt .. Jag skiter i om du inte läser detta men jag hoppas att du tar åt dig orden för JAG ÄLSKAR DIG SOM IN ÅT *******!!!!<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Olls

Svar: Tack så mycket sötnos!

2009-11-05 @ 21:00:17
URL: http://olls.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg:)

2009-11-05 @ 22:24:57
URL: http://guullunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0