Film !!

Shha bloggen .. kollade min statestik eller hur det nu stavas haha men just nu kollar jag På ANDRA AVENYN ngn som ser ?:) Tips den e as bra och är på kanal 1 Juste har ju fått ganska dåligt med kommentarer men när jag gick in på den såg jag när den steg naha fett nice jju :P


Men måste säga till våran tyska lärare pgr av att jag bytte och måste ha intyg av föräldrarna .m.

Och har fortfarande ont i armen som vi tog ju svin-sprutan som inte gjorde ont alls eller jo bara efter när hon satte på blåstret lite konstig e man ju och Juste det blev ingen utgång idag för jag var så himmlans trött och satt framför datan och slöa ... Fick MASSOR av kläder av min syrra som var jätte fina och typ inte använda så det e inget fel med det ;)  Jag har inte så mkt att skriva om idag precis men hoppas verkligen det e många som kommenterar min blogg  nu . Och i morgon så måste jag nästan dela ut dom där lapparna från *** - ***************** långt ord men men ska nog ta och fixa en kopp blåbärs te  och kolla vidare på Andra avenyn .. med brosan  aja cya / <3 llfu becka 
   



goott gooottt

Kommentarer
Postat av: Linn

hej sötnos ! nu har mitt band fått en egen hemsida, gå in på min blogg för att kolla in oss, har även en " musikspelare " på min blogg där du kan lyssna på våra låtar, ha en bra dag !

Pussar från Linn !

2009-11-11 @ 13:06:39
URL: http://aworldinmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0