Gosh Tisdag ..

Idag så hade vi idrott som tur var jag inte med eller inte tur och tur men jag var ju lite krasslig och det.. Medans dom andra hade styrketräning.. Hahha XD Efter plugget drog vi till Murgrönan och tränade osv .Sen drog alla hem till sig och jag satte mig vid datan och började blogga lite och har ju läxa tills i morgon den blev INTE  bra tycker jag ;) Men hoppas dom andra tycker det man ska liksom förklara eller enklare sakt berätta om tex något husdjur eller en sak .. Men men ska nog sätta mig vid tv eller datan och kolla på film och vila lite !! (SMILE) I dag i plugget så hängde det en ÄCKLIG macka på väggen som satt as hårt euw snacka om äckligt eller hur =? .. Aja har typ inte så Mycket mer att säga elller JO förlåt AMANDA för att jag la in dom där bilderna :(


Puss & Kram



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0