I skolan !!

shha bloggen just nu är jag i skolan och sitter vid datan och gör klart min novell på läxhjälpen  , I morgon ska vi bada med klassen och det ska bli asa kul sorry att texten blev så himmla ** men lev med det bara!! Vi sitter i bibblan och diggar musik ja lyssnar på LISA REBERG hon har dött vila i frid lisa..

I morgon ska ju läxan in också och jag skulle ju hinna göra den på läxhjälpen med nejw det blev inte så .. Men men jag hade ju fått massor av samtal av konstiga nummer förut och då fick jag ju reda på vem det var .. men nu har jag ett som börjar på 03 typ freaky freaky i know!! hah men ska vell börja dra mig hem snart med då ska jag va med Amanda och hitta på något efter läxhjälpen då , och nu ska jah börja skriva mer på min novell för den skulle in idag men ***** visste att jag hade skrivit mycket på  den att jag var pågång med den så jah behövde typ inte på sätt och vis .. Felicia och ida sitter också vid datan och surfar som jag NAHA <3 love love love Becka <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0