Onsdag med snö!!

shha bloggen idag har det vart en helt vandlig dag plugget ..Sen drog jag till LÄXHJÄLPEN var asa kul jju hah !! Men idag så körde vi kk i skolan och då skulle jag säga till en i 5:an att jag älskar honom nått som jag inte gör men aa så var det i allafall XD ..OMG det går ett ***** om *** naha..

Jippiew det snöar ute ;) men har as ont i mina armar och rygg eftersom att vi hade idrott förra gången och vi körde ngt slags spel kul var det men det kändes typ som jag hade stukat den ....
gud vad man blir trött på folk som tror att allt blir bra en stund ..

aja ska vell gå till Amanda snart och hitta på ngt


OMG.. JAG MÅSTE HA EN NY HEADER TROR JAG SKA GÖRA EN MEN VEET EJ HUR MAN LÄGGER IN NAHA NAHADagens outfit men byxorna ligger i tvätten ;) ljus blå och en sss tröja som är lånad av min älskling <3<3<3!!


Kommentarer
Postat av: Ewa

vad är kk?? =)

2009-11-04 @ 17:18:43
URL: http://www.metrobloggen.se/sirismamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0