SHIIT!!

Tjena bloggen !! just nu e jag med Älsklingen Amanda <3! Hon pratar i telen med Cassie ;) om problem hihi men asså idag har vi slöat inne och det var ingen UTGÅNG direkt för oss men vi kanske drar ut sen vet inte men i morgon ska vi dela ut lite lappar om PANDA !! Ska vell gå och se på ett program snart :) men ha ha det e en kille jag inte vet vem det e (ANONYM) inte precis ngn jag känner igen hah..... Juste emelie hade en peruk (stavas?) hah det var vell kul.....NOOT!! ha ha men sen hade en kille på sig den man ba har det börjat en ny eller vad daah !!:S men ska typ snacka med Amanda lite om hur vi ska göra kissies Beckii <3!



cya cya cya cya cya!!!


PS LÅT MIG SKRIVA SOM JAG VILL :s


Kommentarer
Postat av: Natta

vadå jag får skriva som jag vill ?:S:-(

2009-11-03 @ 11:55:41
URL: http://naattaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0