<3

Shha bloggen idag har vi haft idrott men årkade inte fråga om låten eftersom att vi började på en gång och vi spelade basket och det e liksom inte speciellt kul men idag vare det jippie jag gjorde 2 mål och jag sprang bara genom alla det var  ju roligt då .Sen lite senare gjorde jag illa mig det gjorde as ont men det var liksom inte meningen :Pdet gör det fortfarande !! Men idag åt vi fisk gratäng ganska gott men maten i skolan har blivit äckligare tycker jag i alla fall :S .Ska möta Frida o Johanna i centrum dom skulle köpa chocklad dom var ju sugna på det så jag sa att jag kunde möta dom för jag har tråk och sen ska vi gå hem till johanna och göra ngt ska bli extra kul eftersom att jag aldrig vart hemma hos henne :) Sen tar jag bussen hem när vi ska äta. HA HA roligaste grejen i skolan var att jag gungade på den och rammlade bakåt och gjorde illa benet och dt blev tyxt i klass rummet och jag satt och pratade Med Jimmie plötsligt var jag nere på golvet ha ha Men ska dra nu puss o kram// tjejen som vill leva livet fullt ut <3!



dagens bild blir.....




Bjuder på den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0