Dagen

shha bloggen i dag har jag tränat skit mycket och verkligen gjort allt dans steg :D det var vell bra då ska ju uppträda på julavslutningen :) Med dom underbaraste tjejerna ! Idag har jag tränat på engelskan eftersom att vi har ju läxan tills i morgon :) det går någolunda bra för mig och håller på att ladda min mp3 som har en spegel bakom den e grym men det var ett tag sen jag hade den ;Ptror jag ska ta med den till plugget eller ska jag ta med mig min andra lime gröna vet inte precis ha ha Men ska träna i morgon med ska inte lägga in OUTFIT eftersom att jag blrv kallad för fjortis bl.a massor av andra saker :S moget säger jag bara :S men skiter i det vi ses i morgon hinner inte blogga i morgon bitti ska ta halv bussen måste bli klar med allt då ska gå upp extra tidigt kvart över 6 blir as bra då hinner jag nog cya love yha // LLFU <3



Beban jag älskar dig Natalie (syster)

Kommentarer
Postat av: Fridaaaa

Shit vad fin!! Vem e det?

2009-10-15 @ 20:00:59
Postat av: Fridaaaa

Du e också underbar Becka!!

2009-10-15 @ 20:01:58
Postat av: Nathalie

Älskar dig med sötis! :)

2009-10-15 @ 22:07:30
Postat av: Elin

Fett fin bild på henne

2009-10-20 @ 16:35:29
Postat av: skit

jag bryr mig inte

2009-10-30 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0