god natt people ..

Shha alla blogg läsare idag har jag vart med Natta o Amanda senare på kvällen :) det var vell kul:)
. Jag skulle ringa Frida men det blev ändrade planer för kvällen att vi liksom skulle fira lelle och grejer men det blir nog så att vi ska hitta på något nästa helg i stället :P<3 På väg hem från natta så sjutsade Amanda mig till henne så gick jag och mötte min Mamma därför om ni inte visste det så är jag as mörkrädd när jag e ute på kvällarna  ha ha . Men i alla fall på väg hem från Natta så var det så himmla halt och jag hade klackar så hållde på att ramla av cykeln inte speciellt kul :) Men sen så tog jag mitt godis och gick upp och satte mig i mitt om moblerande rum som mina föräldrar har fixat medan jag satt och blogga .. ska lägga ut bilder på hur mitt rum ser ut nu .. :D I morgon så ska jag handla chocklad ljus till mitt rum och en orshide eller hur det stavas :s och lite andra saker till hallen ska bli kul ``tror`` jag . senare på dan ska jag vell möta Natta och Manda någonstans :) Hare bra och sov gott alla läsare puss o kram Becka <3



Bilderna!!







kanske inte speciellt snyggt bäddat men skit it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0