ikea

Tjenare bloggen ! idag har ju vart på ikea och det blev vell några saker.. Senare  gick jag på ett ljus-Party det var as kul sen på slutet fick vi ett liten ljus var då. Luktar sjukt gott ju..:D har ju fått 2 kommentarer på frågestunden dom ska jag svara på lite senare !! <3 !:D men sen ska jag åka till Mormor och spela bingo jippie hoppas jag vinner thhihi :) då men har förskökt få tag på saga men det går liksom inte att skicka sms så om du ser det här kan du slå en pling gumman <3 I morgon e det skola och jag börjar 8 och slutar 15:00 (Suck) . Ska nog va med ida och felicia tror jag vet ej vad vi ska hitta på precis men aja vad har ni hittat på idag då ? På tisdag har jag idrott då ska jag fråga bojan vad den där låten hette som vi hade på i början av idrotten förra veckan..Ska lägga in den då liksom :) Juste vi köpte ju en byrå så när vi öppnade den var den liksom förstörd där uppe skit dåligt så vi ska typ få ny vet inte hur det blir med det ..ska fortsätta städa mitt rum :D osv......  Men ska lägga in lite bilder på vad vi köpte elr vad jag köpte också :) Så ska vi passa Maja medans mormor och morfar hämmtar berit! Har ju inte heller hunnit det jag skulle hinna precis men det är bara att göra i morgon. Tror jag ska åka till tumba och kolla runt ska ringa saga och fråga om vi ska hitta på ngt någon dag :D ha ha Men ska dra nu puss o hej // Tjejen som vill leva sitt liv <3! här har ni bilderna på vad vi köpte <3!Här är det jag köpte En stil ren klocka eller en väckar klocka i svart 69:- kr

ljus i lukterna Bulle,Kladdkaka,och cheesecake :D ungefär 30:- kr

Ett ljus jag fick från ljus-partyt lukten vet jag inte  (gratis)

Helt vandlig vatten kanna REA REA REA 9:- kr ha ha ville ha den så jag tog den :P

Och en Blomma jag tyckte var fin vet ej hur namnet stavas på blomman men den e (LILA)


PUSS O KRAM






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0