Ingen rubrik

Tjena bloggen idag så ska jag gå såna hära hallloween runda juste bus eller godis men ska ej klä ut mig hah men nattas syskon ska och dom andra !! ;:) sen ska jag hjälpa till att städa här hemma eftersom att min syrra kommer hem från norge idag. Jag ska typ ha en frågestund lite senare har ju  börjat blogga lite mer nu eftersom att det e många som skriver att jag ska börja blogga mera !! Och sen i går i tumba tog vi inga bilder för vi inte hade kamran med oss ;) men ska vell kanske åka dit  idag och då blir det INGA klackar för mig pågrund av det i går !!:( men ska lägga in lite bilder från i sommras as länge sen så fyller ju jag år fasst om ett tag längtar sjukt mycket soft .  Ska vell ut men kompisarna snart kanske vet inte än som att vet ej om dom har vaknat ska vell ta och ringa dom sen eller ngt får tyvärr lägga in bilderna från i sommras sen från nattas data för det var hennes kamra( stavas vett ja inte) MEN MEN ska logga in på Facebook nu tja då




 Ny vaken ussh!!! Lägger ut dagens kläder sen blir det utgång !!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad hände i går ?

2009-11-01 @ 00:03:31
Postat av: beckkkiiiiiisssss

talar om det sen <3!

2009-11-01 @ 00:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0