Jag älskar er förstå det också!

Jag vill bara sägat att jag älskar er och det här är till ägnat Natalie sjösten o Amanda karlsson <3!Vill ju att ni ska förstå det att jag älskar er om det händer mig något hemskt så hoppas jag at ni tänker på mig då o då<3 :( vet inte riktigt vad jag ska skriva men Jag glömmer er aldrig.Ja lovar det att jag inte glömmer alla våra minnen också<3 ! Visst det kommer nog aldrig hända ngt men ni måste  veta det man vet aldrig när tiden e inne och det händer sånna hämska saker som man inte vill ska hända !! Varje dag så tänker jag på er hur jävla underbara ni är asså kan inte riktig fatta att vi har delat så himmla mycket tillsammans genom åren som gått vill bara att ni ska veta detta och det jag skriver kommer direkt ut från hjärtat att jag älskar er otroligt mycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0