Saga GÄSTBLOGGAR!

Hejsan alla söta läsare hos Rebecka!
Det är jätte kul att jag fick gästblogga här i hennes blogg.

Ja, söta Rebecka är en liten solstråle som bryr sig om andra. Jag känner nog inget dumt om henne.. Och hon verkar vara en toppen tjej ialla fall! Ja, Rebecka får mej alltid på bra humör och hon verkar vara en toppen toppen super bra vänn! Jag känner inte Rebecka så bra, men det jag har hört om henne är bara goda saker ;)

Yes, men ialla fall. Själv bloggar jag, och min blogg heter http://sagaaa.blogg.se - yeah it's my blog!
Mhm, nu så ska jag svara på alla söta kommentarer på min blogg efter att jag har gästbloggar och senare idag så ska jag spela match (handboll ) och vara med kompisar , såklart! :)
Juste, sen måste jag fixa mitt rum, har precis målat klart det igår och måste fixa allt nu och rensa och sätta dit saker osv.. -_- Yes så blir min dag idag och mycket mycket mer kommer det också att bli!

I min blogg så får jag runt 600 läsare och kommentarer så det blir ganska jobbigt att svara på alla kommentarer, men det är kul på något sätt ändå!

Aja, typ ingen orkar läsa denna långa text... haha
Men det var super kul att gästblogga i Rebeckas blogg! YEAH!

jag , jag & mina kompisar ;)

Kommentarer
Postat av: Beckan

tack för dom fina orden <3

2009-10-11 @ 11:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0