Skol dag

Shha sha bloggen råkade trycka på fel knapp så att jag hade skrivit gick bort i det här inlägget så ska skriva om allt :( (suck) Men kunde inte skrivia ett inlägg i morse pågrund av att tiden gick väldigt fort och jag dushade till kvart över 7 och skulle då klä på mig på 10 minuter och jag lyckades för första gången ! outfiten i dag e samma med byxorna så årkar ej ta kort på det :) I morgon ska jag ha idrott och får ej glömma att fråga vad den där låten hette som vi hade på idrotten förra veckan det var as grym :) Skoldagen idag har vart bra förutom vissa saker dah :S så hadde vi musik så hade vi ställt oss där nere där vid musik salen sen så gick jag,frida,johanna och några till om jag minns rätt gick upp till rektorn och frågade om Malin var sjuk och det va hon ju men sen skulle vi få en vikarie och det blev berva da och så sa han att vi skulle gå upp till klassrummet då blev inte alla speciellt glada på han för vi årkade inte gå ha ha trist men så är det sen så klagade alla på att det var trångt i klassrummet typ och vi inte kunde va där så vi gick ner till musik salen som vi vill ha ha ni årkar nog inte läsa detta långa inlägget !:S kanske ha ha men sen efter plugget gick vi hem till Frida och tränade på s***** som vi ska uppträda på slutet av terminen eller hur ska man säga vid julen typ !! aa sen så skulle jag hem efter  ett tag så du sjutsade frida mig på cykeln och sen när vi körde över ett gupp så hammnade jag lite snett så att jag kom med kroppen åt sidan så att jag hållde på att ramla av det va fett roligt vi skrattade hela vägen.Dagens maträtt idag var kyckling med ris och curry !!har tänt ljus så det luktar ÄPPLE i hela rummet gott men man får lite ont i näsan h aha Men ska lägga in en bild på ljusen nu cya // tjejen som vill leva livet fullt ut <3!

ps det blev ett lång inlägg idag så det är bara att läsa på okej kanske inte så lång men någolunda i alla fall puss o kram<3// beban


älskar er <3!



Ni betyder mest !


årkar inte lägga upp någon bild idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0