21:42!

fortfarande ont i halsen ! :S:S

Yey 2 kommentarer skiit lycklig nej drev bara men sak samma i morgon ska/skulle jag åka skridskor som jag kanske inte har sagt går jag ju på konståkning men som jag skrev i inlägget nedan att jag har SJUKT ont i halsen .. vaknade med det och kunde knappt prata ! (: nej men har inte direkt orkar anstränga mig så himmla mycket men skulle ju STOR städa mitt rum blev det av ??
'

Neeeeej haha men ska nog göra det i morgon om jag då inte är sjuk!! hoppas verkligen inte men en sak som är klart det är att jag inte får åka skridskor :( :( skulle ju skriva på papprerna i morgon men sak samma gör det nästa söndag XD !!

Men ska ta och Vila/Sova en stund nu mår piss ! !

 

Love you all! <3333

 

Bild från google!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha båda kommentarerna va av mig ^^ hahahha ;p

2010-02-07 @ 10:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0