Är vaken?-.-

Nämen hejsan ! Satte mig precis vid datan har asa tråkigt och klockan är 02:48 haha ;) Fasst en eller två gånger har jag vart uppe med Matilda tills halv 5 något sånt där .. I morgon är det Lördag vet inte riktigt vad jag ska göra vill åka in till stan IGEN ! och shoppa så klart och äta den goda glassen på Montis tror jag stället hette inne i gallerian jag och Madde tog Melon sjukt god (: ! Dagen har vart helt underbar har shoppat en del som jag ska ha på mig på Måndag hehe iskolan .. Eller juste i morgon ska jag inte göra något speciellt men ska kolla när jag ska få en ny mobil om vi kan åka och kolla på någon fin :D ?. Längtar sjuuuuukkkt mycket till att trägga allihopa i skolan 
``VÄNNERNA`` ¨dåra haha inte nått annat eller kanske jobbet ! Måste ta igen det jag  missat på en vecka ``upps`` Men sak samma dt e vell sjukt lätt ändå ..

Tror jjag ska gå och lägga mig nu klockan tikar ju så jag hinner sova en liten stund i allafall vill ju inte direkt sova till 12 i morgon .. Aja ska sova nu .. GOD NATT allihopa om ni inte redan sover haha

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0