Fredaaag!! fan vad sköööönt!

KOMMENTERA KOMMENTERA !! sjatar inte men ändå :P

tja tja i dag har dagen vart helt okej , lite tråkig dag men sak samma ! :P i dag så ska jag vell vara med Amanda o Cassie ! ska vell hitta på något kul !ihope men stannar nog hemma eller nått ! sjukt ont i mina ben skrapade upp bena på idrotten ``bränn`` sår eller vad det kallas hoppade höjdhopp/längdhopp nått sånt och fick stolpen på bena och flög en bit fram haha ! :P (: Kollade hur mycket min blogg var värd något med 2000 kr haha men vet man om det riktigt är sant !


Någon som vet hur man ändrar namn på bloggen ???

själv tycker jag att mitt namn är sjukt TÖNTIGT ! har tröttnat på det sweetiebeban.blogg.se liksom ? ahah nej men någon som vet kan ju kommentera

Kanske inte bästa uppdateringen i veckan/månaden.. men ska försöka lite mycket i plugget !


Bild på Ölands djurpark ! dit vi ska åka i sommar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0