Halsfluss? ?stavas?

Hejhej Idag stannade jag hemma från plugget TUR som fan ! för i morse när min Mamma ropade på mig så kunde jag inte prata hackade hela tiden kunde inte skriva , tappade rösten då och då i en kort stund grrrryyyyymmt läskigt har aldrig mått så dåligt :/  -.- !! Kommer inte komma till skolan i morgon heller ****vell säkert då om jag ska anstränga mig när man mår skit kanske inte ens kommer på hela veckan .. Fasst på fredag ska ja vara frisk har jag bestämmt ;) ! Har precis vaknat upp eftersom att jag har vilat en stund nu .. Min moster ska komma hit med Mat som hon handlade åt  mig i centrum !:) Men men ska kolla runt på facebook och sånt nu puss och kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0