Internet, sms , och Minneskort! -.-

Ja ska förklara varför det står internet, sms och minneskort! -.-

För det första så är det för att jag hade kommit åt  en knapp på datan smart jag vet och internet funkade inte på länge nog , Comviq Kompis gick ut haha och mitt minneskort har jag tappat nån stans i huset och det e inte lätt att leta blev lite ledsen eftersom att jag har så många minnen på kortet -.- ! Trrrååååkkiiiigt! som ***  ...

I dag har jag inte gjort ngt speciellt precis vart hemma hos/hoss? farmor och farfar och skottat deras garage tak sjukt jobbigt att stå på taket och skotta ner all skit snö! ;) efter det så hoppade jag ner från taket ner i snö högen haha vi fick tårta för att vi hade vart så duktiga och så fick jag 100 kr haha ;) Najs !

I morgon börjar skolan igen -.- Massvis med läxor igen då

1. Engelska prov ``gå genom allt vi gjort``

2. Tyska läxa

3. Matte läxa

4. Typ nån slags no sak om man inte var klar , Fasst tror jag hinner :)  Okej kanske inte massvis men några st är det ju ;)

 

Ska nog hoppa in i duschen? nu ! kram kram ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0