WTF.. Är sjuk :/

haha som ni ser på rubriken så e jag sjuk har vart hemma från skolan men vill gå till skolan i morgon ! (: men det bror så klart på hur jag mår men missar ju saker i skolan om jag ska vara sjuk!:S :O haha men tror jag drar dit ändå :) .. Har städat mitt rum för när jag e sjuk så e det mkt skönare och lägga sig i ett nystädat rum kanske låter knäppt men så är det ;).. Lyssnar på Musik och har ont i halsen -.- . Har lärt mig dom här gubbarna nu

-.- -.- -.- kunde inte göra såna förut haha Amanda visade mig hur man gjorde har försökt men aldrig funkat!typiskt mig asså !


Har inte mycket mer att skriva ska nog gå och vila och kolla på en bra film så kanske man mår bättre !? :P

Pussar och Kramar !!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0