Home sweet home

Precis kommit hem från handen och åkt hem till foten .. ´Men dagen har vart bra tills jag fick blåmärken över hela benen pgr av att jag rammlade flera tusen gånger skit kul eller inte !! nej men asså har väldigt ont i benen XD så himmla lyckat men skit samma !! Kom hem från handen. Och jag o Natta gick hem till mig och satte oss där sen ``knacka`` det på och vi blev skit skraja för vi trodde det var nått annat.. sen så sprang vi upp till mitt rum och öppna skiten ur fönstret sen så sa dom att det var dom så vi gick ner och öppande .


Senare på kvällen måste jag göra läxorna har 15 glosor och 3 verb och lång text fasst tar nog halva texten ..

SÅ himmla skönt när man kan välja hur långt man vill läsa nästan XD..

Men ska vara med den FLUMMIGA natta nu ha det bra så syns vi Älskar er få läsare 

  


 ska börja blogga mer nu också för att jag vill det men kanske inte hinner hela tiden pgr av skolan och jobbet i skolan och vidare ..  (: men puss puss

ska ner och äta KRAAAMMMIIISSAARRR   // Beckaaw



Kommentarer
Postat av: Frida

Om jag räknas som en läsare så älskar jag dig med !<3 (:

2010-01-19 @ 18:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0