Hundvakt

Shha shha var nyss hundvakt åt min mormors och morfars hund ```maja`` enormt söt ! (: Har vart bra i skolan som alla andra dagar ``smile`` nej men sen på bilden så målade vi och min teckning såg ut som jag vet inte vad inte en teckning iallafall hahha .. ska vell kanske vara med amanda hon e nog säkert trött för hon har ju vart på vinterdag vet inte vad det heter skit samma ni vet nog säkert vad jag menar.. hihi för det var ja

I morgon så ska jag försöka hinna blogga på morgonen hoppas det kanske ja hinner slänga in lite bilder också ..
jag tycker själv att det är roligt att att blogga mer som jag inte gjorde förr men ska ta och leta efter en sida nu kramisar från Becka



Love you all


Kommentarer
Postat av: Amanda

Dt va fett kul där idag jag garvade hela vägen ditt och hela vägen hem.. jag och jana skulle låtsas dissa maria så gick vi helt fucking fel, vi skulle byta tåg och man skulle bara gå rakt över på perongen där men neej vi springer upp till spärarna och ba : whatthefuck alla e kvar där nere och TÅGET ÄR DÄRR !!!!! vi springer som f*n, sen visar det sig att det är nått fel på tåget så alla fick hoppa av -.- och pär satt och tog massa bilder och så spelade dom in en video och dom ba : ja. : här är amanda. ; kmr maria : ÀMANDA ÄR EN FJORTIS!. jag ba : KÄFTEN asså skriker som fan.. och näär jag och jana kmr på tåget efter att ha sprungit så skämmer jag ut mej som fan jag ställer mig och verkligen kvarva ihjäl mig ( asså inte lite högt jävligt högt halva tåget började garva !) man ba : jaha hej jag heter berta lixom xD . hahaha du får höra mer när vi e .. xD dan började föresten med att jag annie och pär skämmde ut oss busschaffisen dissa oss.. han släppte av folk men inte på,, han fattade inte att vi va med klassen så han ba drog ? stängde dörrarna och drog vi bah : (?) -.- . hahahhahahahha ROLIGASTE DAN EFTER FAST ALLA PEKADE OCH GARVADE ÅT OSS FÖR ATT POMMAC HAN JU MED DEN (?) OMFG !!!

2010-01-21 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0