I love you all

Jag älskar er alla som står mig nära ni ska veta att ni betyder allt för mig och även andra .. vi kan bråka men det går alltid över någon gång det kan ta timmar,sekunder,dagar,månader,år tills vi blir det .. Kan aldrig släppa taget om er .. ni e verkligen dom bästa som har hänt mig på riktigt riktigt länge <3 ni har alltid stöttat mig genom svåra tider och jag försöker göra det bästa för att ni ska ha det bästa ! Kommer aldrig glömma er aldrig för vad som en händer oss i mellan..Ni ALLA är värd guld det finns ingen dag utan att tänka på er hoppas att ni förstår det också
kan skriva mer men då tar det åra tal för att det ska ta slut ville bara att ni skulle veta ..


att jag älskar er föralltid och det lovar jag pussar från eran Becka





Kommentarer
Postat av: Amanda

Älskarej med gmn !!!!! <3 du e dt bästa !! <3

2010-01-20 @ 20:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0