Ny header !!

Tjenare länge sen jag bloggade har inte haft lust eller kunnat eller nått .. men ja skrev ju att jag kanske skulle sluta blogga men det e bara tråkigt och inte göra det så jag började igen.. Men har vart i skolan sen drog jag och natta hem till mig och var där en stund sen efter ett tag så drog vi till tumba med mina föräldrar och Skulle köpa skridskor men dom hade inga ``dåligt`´ eller dom hade bara kill skridskor men det vill man ju inte ha precis eller`?? hhaa töntig fråga men skit samma !!!!


I morgon så ska vi ha en vinter utedag med klassen och 6a ska vell bli kul tyvär så blev jag inte med Natalie,cassie,daniella men blev skit nöjd i allafall . Blev med ida och felicia (: Ska vara där ganska länge så kommer vell hem ganska sent men hinner blogga men i morgon bitti hinner jag INTE BLOGGA  pga att jag ska hinna göra matsäck osv ..


Ska vell hoppa in i dushen snart och fixa i ordning mig för kvällen .. tar halv bussen i morgon för att jag ska hinna komma till skolan och lämmna skridskorna till Zenita .. för då tar hon med sig nästan alla saker dit vi ska men ska fortsätta titta på filmen med Natalie <3 ..


Pussar o Kramar Becka


 En header jag bara har en liten stund kanske (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0