Pinsamt!

Haha rubriken säger allt men i allafall började prata om en busshållsplats ``stavas``?? men så började jag babbla om att dom ska byta plats på den och allt från ingen stans så satt det en människa där såg inte en  ändå så tyckte jag inte att det var pinsamt asså det satt en person vid portarna .. så ba Börjar Amanda gå springa hah sen så satte hon sig bakom en vägg typ och börja as garva Och då berättade hon att ********* satt där och garva åt mig också snacka om pinsamt men ska gå och slagga snart är Väldigt trött efter en tuff dag rammlat mer en 10 gånger på skidorna har sjukt ont i benen och vidare.. gjorde illa mig väldigt mycket i allafall på en dag ``duktigt`` gjort. Asså har aldrig rammlat och slagit mig så mycket som idag helt sjukt ju !! hahha

fick 5-6 Blåmärken ett stort blåmärke och kan knappt gå ..(:

Aja pussar och kramar från eran Becka ... (:

 

Älskar er alla .. <33 




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHHA

""Dom ska flytta busshålls platsen, asg fett coolt"" ASSÅ FY FAN VAD JAG GARVAD HOPPAS HAN INTE HÖRDE ATT JAG ASG!!! hahaha DAGENS BÄSTA!!! snacka om tut att du inte går i 8.an eller 9.an då hade du varit körd HAHA fan vad både han och jag garvade .. du ba fortsatte även fast jag vart fett dryg för att han satt där xD . du babla och jag ba : ASG! så här mkt bryr jag mig lixom och du ba fortsatte att hoppa runt och skrika om fucki** busshålsplatser HAHAHAHAHHAHAHAHAH!! sen dt där med : gudrun eller vad jag sa att jag skulle heta om bussen kom försent .. Tja jag heter gudrun heter du hans, neej dåsa kom i tid förihlvet nästa gång.. men som alla vet så hände det att ag INTE sa så.. Fin flicka ni vet xD <3 Love my weird kompis xD <3<3

2010-01-19 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0